Skip to main content

Martin Tom in Canada / Vancouver

Je na case napsat nejaky ten radek. Vancouver je krasne mesto a nabizi snad vse co si clovek muze prat. Ja si preju to tady aspon trochu poznat a doufam, ze za ten rok neco stihnu protoze tohle kosmopolitni mesto s krasnou prirodou kolem nabizi tolik k videni, ze to bude pekna drina.






Stanley Park (mestsky park) ohranicuje 9 km nabrezi, jenz rocne vyuzije 2,5 milionu chodcu, cyklistu a bruslaru. Jen pro zajimavost tu odhadem roste pres pul milionu stromu a nektere az do vysky 76m. Je tu pres 200km cest a chodniku. Takovy lesik!!!! Jo a ja tam chodim za Myvalama.
Stop Martin!!!! Tohle neni pruvodce. Tak jak tam teda bojujes?
Nejdulezitejsi byla prace a jasny, ze bych si mesto uzival vice s pocitem, ze mam praci ale to nemusim nikomu vysvetlovat. Praci jsme nasel rychle ale skoncilo to driv nez zacalo. Typicka US kuchyn ale Mexico bylo vsude kolem me. I kdyz trosku spanelsky mluvim tak rozhodlo, ze nenosim sombrero a o tom jsem presvedcen. Sefik mi kazdy den rikal neco jineho a pak se mnou prestal uplne komunikovat. Pak se ozval za par dni, ze ma jen part time tak jsem souhlasil a pak zase nic. Ozval se az za tyden, ze si mam vyzvednou penize. It was so funny.
Jsem rad, ze tam nejsem protoze spanelstinu chci pilovat az po Kanade, hihihi.
Ted uz se Marta citi lepe, dostal praci v kavarne (ale trvalo to) tak muze improve his english a to jeste dnes was turned down the position of dishwasher v Recke busy restauraci.
V nedeli jsem uspel v kavarne tak jsem to jel oslavit sportem. Zajel jsem pod Grouse Mountain a tam zacina Grouse Grind http://www.grousemountain.com/Summer/summer-activities/vancouver-bc-hiking-trails-trips/grouse-grind.asp
Uz jsem si to otuknul jak jsem sel na Grouse M. z Downtown. V bezeckym a vodu do ruky a vzhuru na 2.9 km krpal s velkym K. Nahore jsem byl za 44min a dolu mi to trvalo 38 min. Takovy super cas jsem necekal tak uvidim priste, jestli uberu nejakou tu vterinku.
Sledujte blog protoze fotky budou ale psat budu mene, to mi nebavi. Doufam, ze Canadian Rockies a BC cekaji a jestli mi pusti do USA tak i Seattle. Ale jak je znamo bez prace nejsou kolace. Tak drzte palce at tech kolacu mam na vse dost.


Comments

Popular posts from this blog

Vysoké Tatry (Sliezsky dom - Batizovské - Popradské pleso - Rysy) day 4

Batizovské pleso 1884 m.n.m. Popradské pleso

Little River / one more home in New Zealand

home for 4.5 months  Little River Cafe is renowned for wonderful food, organic coffee, fast friendly service.                           Little River, the Gateway to Banks Peninsula in the Canterbury Region of New Zealand. It`s quirky village home to artists, writers, alternative lifestyles and farmers where I got a job (the Little River Cafe).

Starbucks Coffee - Seattle

Starbucks Coffee - no matter where you are, you know your favorite drink is close by and will taste juuust so. This hometown coffee giant put Seattle on the coffee map way back in 1971, when the very first store opened at Pike Place Market. Starbucks Center